Nowe 911 jest absolutnie n i e s a m o w i t e. Ale tego nie musimy chyba pisać. Przechodząc do konkretów. Zastosowanie kompletnie innowacyjnej techniki sprawia, że kontur dachu kabrioletu jest niemal identyczny jak w coupé. Dach można składać i rozkładać w trakcie jazdy z prędkością do 50 km/h. Dzięki nowej hydraulice proces otwierania dachu trwa zaledwie 12 sekund, grubo co?!
Porsche ma być na początku oferowane w dwóch wersjach – tylnonapędowe S lub z napędem na wszystkie koła – czyli 4S. Oba warianty korzystają z silnika 3.0 o mocy 450 KM generowanej przy 6500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy to 530 Nm i ta wartość jest dostępna w zakresie od 2300 do 5000 obr./min.
Setkę osiąga w 3,9 sekundy, w wersji Sport Chrono 3,7.
Porsche na zawsze w naszym serduchu!